Archivi del mese: febbraio 2012

OI SORU (alla mia sorellina)

  Oi soru soru, anni chi passaru e i chista facci nenti ti sconzaru.Mi pari ajeri chi jo t’annacavae a n’annu a vesticeja t’acconzava. Quandu i luntanu ti vitti arrivari Non nd’eppi chjù paroli pe parrari Eri na palumbeja senza … Continua a leggere

Pubblicato in le mie poesie | Contrassegnato , , , , , , , | Commenti disabilitati su OI SORU (alla mia sorellina)

LITTARA O ‘RE (prima classifcata premio letterario dialetto e lingue minoritarie di Calabria- terza classificata premio letterario Caccuri)

   Oi genti, tutti quanti, stacitimi a sentiri , mò dicu chiju chi ‘ncunu non vozzi mai diciri, ca io chjù non mi spagnu di re, né di burbuni, ca sugnu brigantessa e nuju m’e’ patruni. Non vogghju chju’ mu … Continua a leggere

Pubblicato in calabria, narrativa | Contrassegnato , , , , , , , , , , , , , | 1 commento

L’AMURI VERU VENI DI L’AMURI(terza classificata premio “Castrovillari-Pollino”)

  Mi dissaru ca non si pò campari Tutta la vita senza di l’amuri Non si ndi trova u si poti accattari Ma nta vajuni e timpi pò nesciri. Cu portafogghj a mantici e miliuni Chij genti chi du mundu … Continua a leggere

Pubblicato in amore, le mie poesie | Commenti disabilitati su L’AMURI VERU VENI DI L’AMURI(terza classificata premio “Castrovillari-Pollino”)

ALLA FINE DEL SUD( menzione di merito premio “Castrovillari-Pollino)

L’autostrada alla fine del sud era rovente. Indossava una maschera antica, la terra dei miti vicini e lontani. Ardeva fuochi in montagna, la mammina dei lupi morti ammazzati. Poi, vestita di bianco invernava sugli sterri spinosi, e alla fine del … Continua a leggere

Pubblicato in le mie poesie | Commenti disabilitati su ALLA FINE DEL SUD( menzione di merito premio “Castrovillari-Pollino)